متن اهنگ من دلم پاکه از امیر تتلو


حسادت رفیق از رقابت رقیبا خطرناک تره

 

من دیدم رفتنِ تو با اون و رسید به گوشم حرفاتون ، اینم از عکساتون
آره دیدم که با هم خوبین و رفتم ، خدا به همراتون ، دستِ حق باتون
تا فهمیدم که با اون شادی ، گفتم برو آزادی ، تو حذبِ بادی
خیلی سخت بود ولی این دوروییارو مرسی یاد دادی 
من دلم پاکه ، طاقت میارم ولی آخه تا کِی ؟!
تا کِی ؟!
دهنم قُرصه من چیزی نمیگم تا کسی نپرسه
نپرسه !
من دلم پاکه ، طاقت میارم ولی آخه تا کِی ؟!
تا کِی ؟!
دهنم قُرصه من چیزی نمیگم تا کسی نپرسه
من دلم پاکه ، میمونم ساکت ، ولی خُب بعضی شبا بدجوری غمناکه
خوب میدونم که ، آخرش خاکه ، ولی کارنامه گرفتنش خطرناکه
من دیدم حرکتای دوستارو ، از دشمنا دوست نارو ، دشمنا دوست نارو
من بستم خودمو به همین میزو ، به شب و روز کارو ، مثله یه پادو
تا فهمیدم که تَش اینجا نیست ، گفتن که نشین جا نیست ، باشه تَش اینجا نی
خیلی پس دادم امتحانایی که جوابِ مسئلش هیچ جا نیست
من دلم پاکه ، طاقت میارم ولی آخه تا کِی ؟!
تا کِی ؟!
دهنم قُرصه من چیزی نمیگم تا کسی نپرسه
من دلم پاکه ، طاقت میارم ولی آخه تا کِی ؟!
تا کِی ؟!
دهنم قُرصه من چیزی نمیگم تا کسی نپرسه
نپرسه !
من دلم پاکه ، طاقت میارم ولی آخه تا کِی ؟!
تا کِی ؟!
دهنم قُرصه من چیزی نمیگم تا کسی نپرسه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, 18:59 |- ÅL∀LE ₮A₮∀LOo♛ -|

طراح سجاد تولز